Παρασκευή 13 Απριλίου 2012

Οι συγγραφείς της Ελευθερίας


Η εικοσιτριάχρονη ιδεαλίστρια Έριν Γκρούελ (Erin Gruwell) καθηγήτρια αγγλικών στο Γυμνάσιο Ουίλσον, στο Λονγκ Μπιτς της Καλιφόρνια, έρχεται αντιμέτωπη με μια αίθουσα από «δηλωμένους αδίδακτους» μαθητές. Μια μέρα πέφτει στα χέρια της ένα σημείωμα με μια άσχημη ρατσιστική καρικατούρα και, οργισμένη, δηλώνει πως κάτι τέτοια οδήγησαν στο Ολοκαύτωμα. Τα παιδιά την κοιτούν ανέκφραστα, δεν έχουν ιδέα. Κι έτσι, αυτή κι οι μαθητές της, με πολύτιμο οδηγό τα βιβλία Το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ, και το Ημερολόγιο της Ζλάτα: η ζωή ενός παιδιού στο Σαράγεβο, ρίχνονται σε μια οδύσσεια για ν' ανοίξουν τα μάτια, να πλατύνουν τα μυαλά για ν' αλλάξει η ζωή. Μαθαίνουν να βλέπουν τους παράλληλους βίους σε αυτά τα βιβλία, τις ομοιότητες με τη δική τους ζωή και ανακηρύσσουν τους εαυτούς τους «Συγγραφείς της Ελευθερίας», προς τιμήν των ακτιβιστών για τα ανθρώπινα δικαιώματα «Καβαλάρηδες της Ελευθερίας» (Freedom writers - Freedom riders).Με τα χρήματα που συγκέντρωσαν από το «Read-a-thon for Tolerance» έφεραν στην Καλιφόρνια για μια επίσκεψη τη Miep Gies, τη θαρραλέα Ολλανδή που πρόσφερε καταφύγιο στην οικογένεια της Άννας Φρανκ, και η οποία δήλωσε ότι η Έριν Γκρούελ κι οι μαθητές της ήταν «πραγματικοί ήρωες». Οι προσπάθειές τους είχαν θεαματικά αποτελέσματα, τόσο όσον αφορά την αναγνώριση ?εμφανίσεις στο «Prime Time Live» και «All Things Considered», εξώφυλλο στο περιοδικό People και μια συνάντηση με τον υπουργό Παιδείας, Ρίτσαρντ Ρίλι-όσο και τη μόρφωσή τους. Και οι 150 Συγγραφείς της Ελευθερίας αποφοίτησαν από το λύκειο και τώρα σπουδάζουν σε κολέγια.Με δυναμικές και ουσιώδεις καταγραφές από τα ημερολόγια των μαθητών και ένα αφηγηματικό κείμενο από την Έριν Γκρούελ, το Ημερολόγιο των Συγγραφέων της Ελευθερίας είναι ένα αισιόδοξο, αλησμόνητο παράδειγμα που δείχνει πώς η σκληρή δουλειά, το θάρρος και η αποφασιστικότητα άλλαξαν τη ζωή μιας καθηγήτριας και των μαθητών της.Τα έσοδα που θα προκύψουν από αυτό το βιβλίο θα καταβληθούν στο The Tolerance Education Foundation, έναν οργανισμό που συστάθηκε για να πληρώνονται τα δίδακτρα των Συγγραφέων της Ελευθερίας στα διάφορα κολέγια. Η Έριν Γκρούελ είναι τώρα επισκέπτης-καθηγήτρια στο Κρατικό Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια, στο Λονγκ Μπιτς, όπου σπουδάζουν μερικοί από τους μαθητές της. Η εικοσιτριάχρονη ιδεαλίστρια Έριν Γκρούελ (Erin Gruwell) καθηγήτρια αγγλικών στο Γυμνάσιο Ουίλσον, στο Λονγκ Μπιτς της Καλιφόρνια, έρχεται αντιμέτωπη με μια αίθουσα από «δηλωμένους αδίδακτους» μαθητές. Μια μέρα πέφτει στα χέρια της ένα σημείωμα με μια άσχημη ρατσιστική καρικατούρα και, οργισμένη, δηλώνει πως κάτι τέτοια οδήγησαν στο Ολοκαύτωμα. Τα παιδιά την κοιτούν ανέκφραστα, δεν έχουν ιδέα. Κι έτσι, αυτή κι οι μαθητές της, με πολύτιμο οδηγό τα βιβλία Το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ, και το Ημερολόγιο της Ζλάτα: η ζωή ενός παιδιού στο Σαράγεβο, ρίχνονται σε μια οδύσσεια για ν' ανοίξουν τα μάτια, να πλατύνουν τα μυαλά για ν' αλλάξει η ζωή. Μαθαίνουν να βλέπουν τους παράλληλους βίους σε αυτά τα βιβλία, τις ομοιότητες με τη δική τους ζωή και ανακηρύσσουν τους εαυτούς τους «Συγγραφείς της Ελευθερίας», προς τιμήν των ακτιβιστών για τα ανθρώπινα δικαιώματα «Καβαλάρηδες της Ελευθερίας» (Freedom writers - Freedom riders).Με τα χρήματα που συγκέντρωσαν από το «Read-a-thon for Tolerance» έφεραν στην Καλιφόρνια για μια επίσκεψη τη Miep Gies, τη θαρραλέα Ολλανδή που πρόσφερε καταφύγιο στην οικογένεια της Άννας Φρανκ, και η οποία δήλωσε ότι η Έριν Γκρούελ κι οι μαθητές της ήταν «πραγματικοί ήρωες». Οι προσπάθειές τους είχαν θεαματικά αποτελέσματα, τόσο όσον αφορά την αναγνώριση ?εμφανίσεις στο «Prime Time Live» και «All Things Considered», εξώφυλλο στο περιοδικό People και μια συνάντηση με τον υπουργό Παιδείας, Ρίτσαρντ Ρίλι-όσο και τη μόρφωσή τους. Και οι 150 Συγγραφείς της Ελευθερίας αποφοίτησαν από το λύκειο και τώρα σπουδάζουν σε κολέγια.Με δυναμικές και ουσιώδεις καταγραφές από τα ημερολόγια των μαθητών και ένα αφηγηματικό κείμενο από την Έριν Γκρούελ, το Ημερολόγιο των Συγγραφέων της Ελευθερίας είναι ένα αισιόδοξο, αλησμόνητο παράδειγμα που δείχνει πώς η σκληρή δουλειά, το θάρρος και η αποφασιστικότητα άλλαξαν τη ζωή μιας καθηγήτριας και των μαθητών της.Τα έσοδα που θα προκύψουν από αυτό το βιβλίο θα καταβληθούν στο The Tolerance Education Foundation, έναν οργανισμό που συστάθηκε για να πληρώνονται τα δίδακτρα των Συγγραφέων της Ελευθερίας στα διάφορα κολέγια. Η Έριν Γκρούελ είναι τώρα επισκέπτης-καθηγήτρια στο Κρατικό Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια, στο Λονγκ Μπιτς, όπου σπουδάζουν μερικοί από τους μαθητές της. 

 




Όραμα ενός δασκάλου

Όταν μπήκα στην πρώτη τάξη μου ως ένα νέο δάσκαλο, εγώ δεν θα μπορούσε να ήταν λιγότερο προετοιμασμένη για να αντιμετωπίσει τη σκληρή πραγματικότητα της ζωής των μαθητών μου ή τον τρόπο με τον έξω κόσμο θα συντριβή στην τάξη μου. Οι έφηβοι αυτοί ζούσαν σε μια φυλετικά διαιρεμένο κοινότητας και είχαν ήδη σκληρύνει από πρώτο χέρι από την έκθεση στη βία των συμμοριών, διαλυμένες οικογένειες, νεαρά αίθουσες, και τα ναρκωτικά. Τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι έφηβοι μαθητές, όπως έγινε προκλήσεις για μένα ως δάσκαλό τους.

Το 150 πρωτοετείς που παρασύρεται σε δωμάτιο 203 είχε ήδη χαρακτηριστεί ως το σχολείο "απορρίπτει". Σίγουρα, η οδυνηρή απόφαση αυτή επανέλαβε αρκετές εβδομάδες αργότερα, όταν μου είπαν ότι οι φοιτητές μου ήταν "πάρα πολύ ηλίθιος" για να διαβάσετε ένα βιβλίο από την κάλυψη για την κάλυψη των . Οι μαθητές μου ήταν μακριά από τη βλακεία, αλλά σίγουρα είχαν δοθεί μέχρι την εκπαίδευση. Αισθάνθηκαν σαν να είχαν κανένα λόγο να ενδιαφέρονται για το σχολείο? Τα πιθανά οφέλη των κολλεγίων και τη σταδιοδρομία φαινόταν απομακρυσμένο, ακόμη αλλοδαπός.

Αφού άκουσε, "κα Ζ, αυτό δεν έχει τίποτα να κάνει με τη ζωή μου, "περισσότερες από μία φορές, έκανα την αποστολή μου για να αποδείξω μαθητές μου λάθος με την εξεύρεση τρόπων για να κάνουν τα μαθήματα μου μιλούν για τις εμπειρίες τους και να αξιοποιήσει τα ταλέντα τους.

Οι μαθητές θα έρθουν ιστορίες τους από τη φυλετική σύγκρουση μέσα στην τάξη. Χρειάζονταν μια εκπαιδευτική φιλοσοφία που προώθησε την ανοχή και τους ενθάρρυνε να επανεξετάσουν τις πεποιθήσεις τους για τον εαυτό τους. Αποφάσισα να αναθέσει βιβλία που γράφτηκαν από, για, και σχετικά με τους εφήβους που είχαν ζήσει κατά τη διάρκεια πολέμων, αλλά ήταν σε θέση προς τα δεξιά το λάθος από τη δική καταγράφει οδυνηρές ιστορίες τους. Προς έκπληξή μου, οι μαθητές που είχαν αρχικά μισούσε την ανάγνωση και τη γραφή έγινε απορροφημένος στην ανάγνωση της Anne Frank, Το ημερολόγιο ενός νεαρού κοριτσιού και Νύχτα του Elie Wiesel. Αυτά τα βιβλία και άλλα συντονίστηκε με την πραγματικότητα που ζουν σε ένα επικίνδυνο αστικό περιβάλλον, όχι πολύ καιρό μετά τις ταραχές στο Λος Άντζελες το 1992.

Όταν ένας από τους μαθητές μου αναφώνησε, "Νιώθω σαν να ζουν σε μια εμπόλεμη ζώνη της αδήλωτης,« κατάλαβα ότι αυτοί οι νέοι άνθρωποι πρέπει να ενθαρρυνθεί για να πάρει ένα στυλό και όχι ένα όπλο. Δυστυχώς, αυτός ο μαθητής είχε χάσει δύο φίλους δεκάδες έως βία των συμμοριών. Σε μια προσπάθεια να συνδεθεί με την τάξη μου, έδωσε στους μαθητές μου περιοδικά με τις ελπίδες της δίνοντάς τους φωνή. Πριν από καιρό, άρχισαν να αναβλύζουν ιστορίες τους ανοιχτά, μακριά από τις ανησυχίες που σχετίζονται με την ορθογραφία, τη γραμματική, και τους βαθμούς. Περιοδικά παρέχεται ένα ασφαλές μέρος για να γίνει παθιασμένη συγγραφείς επικοινωνούν τις δικές τους ιστορίες, τις δικές τους ιδέες. Καθώς άρχισε να γράφει τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους, τα κίνητρα άνθισε. Ξαφνικά, είχαν ένα φόρουμ για την αυτο-έκφραση, και ένα μέρος όπου αισθάνθηκαν αξία και να επικυρωθούν.

Όπως δευτεροετείς φοιτητές, οι μαθητές μου είχαν την έμπνευση να γράψει επιστολές σε Miep Gies, η θαρραλέα γυναίκα που έκρυψε Άννας Φρανκ, και Zlata Φιλίποβιτς, η εφηβική συγγραφέας που έγραψε βιβλίο Zlata του: τη ζωή ενός παιδιού στο Σαράγεβο. Όταν Miep Gies είπε στους μαθητές μου για να βεβαιωθείτε ότι «ο θάνατος της Anne δεν είναι μάταια," κατάλαβαν ότι το μήνυμά της συγγραφής και αφήγησης έχουν τη δύναμη να αλλάξει τον κόσμο. Ακολουθώντας τα βήματα της έκτακτης εφήβων όπως η Anne και Zlata, οι μαθητές μου που χρησιμοποιούνται για τα ημερολόγια τους να μοιραστούν τις εμπειρίες τους από την απώλεια, κακουχίες και τις διακρίσεις.

Όπως juniors, είχα μαθητές μου παρακολουθήσουν ένα ντοκιμαντέρ για τους αναβάτες της ελευθερίας, οι ακτιβιστές των ανθρωπίνων δικαιωμάτων που οδήγησε ενσωματωθεί λεωφορεία σε όλη την Νότιο το 1961. Το θάρρος των Αναβάτες Ελευθερία ενέπνευσε τάξη μου να υιοθετήσουν την επωνυμία "Συγγραφείς της Ελευθερίας", που αντικατοπτρίζει την αποφασιστικότητα των μαθητών να χρησιμοποιούν περιοδικά τους για να μιλήσουν για το ρατσισμό και τη μισαλλοδοξία που τους περιέβαλε. Για να γιορτάσουμε την νεοαποκτηθείσα ταυτότητά τους, οι Συγγραφείς της Ελευθερίας ακολούθησαν τα χνάρια των Αναβάτες Ελευθερίας και πήρε ένα ταξίδι στην Ουάσιγκτον, DC. Σε μια συμβολική αφιέρωμα στο συνονόματό τους, παρέδωσαν ένα συνδεδεμένο αντίγραφο του αγαπημένου καταχωρήσεις ημερολογίου τους με τον Richard Riley, ο αμερικανός υπουργός Παιδείας.

Ως ανώτερη κατηγορία, οι Συγγραφείς της Ελευθερίας έλαβε το βραβείο Spirit of Anne Frank για τη δέσμευσή τους για την καταπολέμηση των διακρίσεων, του ρατσισμού, και την προκατάληψη που σχετίζονται με τη βία. Μπορούν επίσης αφιέρωσε πολλές ώρες για την επεξεργασία τους, καταχωρήσεις σε περιοδικά και ανταμείφθηκαν με μια εκδοτική σύμβαση να μετατρέψουν το βιβλίο τάξη τους σε ό, τι θα γίνει το νούμερο ένα-κατετάγη Νέα Υόρκη Times μπεστ-σέλερ, Το Ημερολόγιο των Συγγραφέων της Ελευθερίας: Πώς μια Teens Δάσκαλος και 150 Μεταχειρισμένα γραφής Αλλαγή στο εαυτό τους και τον κόσμο γύρω τους (Broadway Books, 1999). Αλλά ακόμα περισσότερο νόημα για τους Συγγραφείς της Ελευθερίας από τη δημοσίευση ή βραβεία ήταν η στιγμή που συλλογικά περπάτησαν σε ένα στάδιο αποφοίτηση και ισχυρίστηκε υψηλή σχολικών διπλωμάτων τους, ένα κατόρθωμα που λίγοι πίστευαν δυνατόν.

Αφού οι Συγγραφείς της Ελευθερίας αποφοίτησαν από Wilson High το 1998, έκανα την δύσκολη απόφαση για το εμπόριο αγαπημένο μου δωμάτιο 203 για Πολιτειακό Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια, στο Λονγκ Μπιτς, όπου έγινε δάσκαλος στην κατοικία στο Κολέγιο της Παιδείας. Ο στόχος μου ήταν να βοηθήσουν όσο το δυνατόν περισσότεροι μαθητές από τη διδασκαλία σε μελλοντικούς εκπαιδευτικούς. Κατά τη διάρκεια της παραμονής μου στο πανεπιστήμιο, μερικοί από τους μαθητές μου στο κολέγιο ήταν Συγγραφείς της Ελευθερίας τώρα να ακολουθήσουν σταδιοδρομία στον τομέα της εκπαίδευσης. Ένας από αυτούς κάποτε σχολίασε: "Το καλύτερο μέρος της κυρίας G. τάξη [στο Wilson Υψηλό] ήταν πώς θα μας αρχίσει σε ένα από off-the-wall τις δραστηριότητές της και ξαφνικά ήμασταν όλοι έρχονται με τις δικές μας ιδέες. Ήταν σαν να μας διδάσκει το μάθημα μαζί της. Νομίζω ότι είναι γιατί τόσοι πολλοί από εμάς θέλουν να είναι δάσκαλοι. "Ακούγοντας ότι, άρχισα να αναλύσουμε το τι πραγματικά συνέβη στο δωμάτιο 203, με την ελπίδα ότι τα σχέδια μαθήματος μου θα μπορούσε να επαναληφθεί και σε άλλες τάξεις, ανεξάρτητα από την ηλικία, την ακαδημαϊκή ικανότητα, ή κοινωνικοοικονομικό επίπεδο.

Στο πανεπιστήμιο, ανακάλυψα ότι ορισμένες από τις παιδαγωγικές στρατηγικές που είχα φτάσει στο ενστικτωδώς ενώ παράλληλα διδάσκει σε Wilson Υψηλή υποστηρίχθηκαν από την έρευνα στον τομέα της εκπαίδευσης. Έμαθα ότι οι εκπαιδευτικοί ψυχολόγοι υποστηρίζουν σθεναρά μια μαθητοκεντρική μοντέλο μάθησης που βασίζεται στην "εσωτερικά κίνητρα." Οι φοιτητές που έχουν εσωτερικά κίνητρα μια αίσθηση της επιλογής στην τάξη, οι ίδιοι βιώνουν ως αρμόδια, και είναι πιο πιθανό να επιτύχει την ακαδημαϊκή επιτυχία. Οι εκπαιδευτικοί που υποστηρίζουν το «εσωτερικό κίνητρο» να ακούσετε τους μαθητές τους, να ασκούν το ενδιαφέρον, να ενθαρρύνουν ερωτήσεις, και επιτρέπουν στους μαθητές τους την ευελιξία στην επίλυση προβλημάτων. Ενθαρρυμένοι από αυτό το ακαδημαϊκό επικύρωση της μαθητοκεντρική μεθόδους μου, επέστησα την τάξη σχετικά με τις εμπειρίες μου με τους συγγραφείς ελευθερίας και άρχισε να διδάσκει μελλοντικούς εκπαιδευτικούς πώς να παρακινήσει τους μαθητές τους από μέσα προς τα έξω.

Εκατοντάδες των μελλοντικών δασκάλων αργότερα, ένας πολύ επιτυχημένος επιχειρηματίας με προκάλεσε να εμφιαλώνει "Secret Sauce" μου και να παιδαγωγικών μεθόδων μου στο επόμενο επίπεδο. Με τη βοήθειά του, καθώς και καθοριστική βοήθεια από πολλούς από τους αρχικούς συγγραφείς ελευθερίας, ιδρύσαμε το Ίδρυμα Συγγραφέων Ελευθερίας, μια μη κερδοσκοπική οργάνωση που αφιερώνεται στην αναπαραγωγή της επιτυχίας των Συγγραφέων της Ελευθερίας.

Σήμερα, εν μέρει χάρη στις υποτροφίες που παρέχονται από το Ίδρυμα Συγγραφέων της Ελευθερίας, πολλοί από τους συγγραφείς ελευθερίας έχουν αποφοιτήσει από το κολέγιο. Μερικοί έχουν κερδίσει τα διαπιστευτήρια διδασκαλία τους, ενώ άλλοι επιδίωξη πτυχία και διδακτορικά πλοιάρχου. Επιπλέον, υπάρχουν Συγγραφείς της Ελευθερίας, που συμβάλλουν στη λειτουργία ημέρα με την ημέρα του Ιδρύματος, να βοηθήσει να οργανώσει και να οδηγήσει την κατάρτιση των εκπαιδευτικών εργαστηρίων, και επισκέπτονται τα σχολεία για να ενδυναμώσουμε τους νέους να γράψουν τις δικές τους ιστορίες.

Κατά τη διάρκεια των ετών, το ξεχείλισμα του ενδιαφέροντος από εκπαιδευτικούς και μαθητές σε ολόκληρη τη χώρα, που είχαν διαβάσει το Ημερολόγιο των Συγγραφέων της Ελευθερίας ήταν συντριπτική. Κρατώντας ένα καθρέφτη στη ζωή τους, οι Συγγραφείς της Ελευθερίας ήταν σε θέση να αγγίξει την καθολική αλήθειες, φωτίζουν τις ζωές των εφήβων, και παρέχουν ελπίδα για το μέλλον.

Το επόμενο βήμα για το Ίδρυμα για την πιλοτική εκπαίδευση μεθοδολογία μας - "Η Ελευθερία Μέθοδος Λογοτεχνών" - ". Δάσκαλοι Συγγραφέας Ελευθερία" με μια ομάδα δασκάλων που έγινε με αγάπη γνωστό ως δυναμική Αυτά τα άτομα ήταν μεταξύ των πρώτων εκπαιδευτικών να περάσει μέσα από το Ελευθερία Συγγραφέων Ινστιτούτο στο Long Beach της Καλιφόρνια. Έρχονται από τις αστικές, αγροτικές και ημιαστικές περιοχές των Ηνωμένων Πολιτειών και του Καναδά, και τις τάξεις τους αντανακλούν μια σειρά κοινωνικο-οικονομικές και ακαδημαϊκές βαθμίδες. Οι εκπαιδευτικοί Συγγραφέας Ελευθερία έχουν το εύρος της εμπειρίας που περιλαμβάνει συνεργασία με τους διατρέχουν κίνδυνο οι μαθητές, τιμά τους φοιτητές, σπουδαστές της Αγγλικής γλώσσας, και φυλακίστηκε για τη νεολαία, που κυμαίνονται από το σχολείο μέσα στο γυμνάσιο. Οι εκπαιδευτικοί Συγγραφέας Ελευθερία δίδαξε το Ημερολόγιο των Συγγραφέων της Ελευθερίας στις τάξεις τους και να ελέγχονται οι δραστηριότητές μας με τους δικούς τους μαθητές. Έπαιξαν επίσης αναπόσπαστο ρόλο στην προσπάθεια μας να δημιουργήσουμε πρώτος οδηγός μας δάσκαλοι, συμβάλλοντας ιδέες και προτάσεις, μοιράζονται αντιδράσεις των μαθητών τους για τις δραστηριότητες, και περνώντας κατά μήκος τα δικά τους σχόλια, τα οποία μπορούν να βρεθούν στο "Συζήτηση Δάσκαλος» τμήμα του Οδηγός.

Το Ημερολόγιο των Συγγραφέων της Ελευθερίας: Βοήθημα του Καθηγητή προσφέρει μια βασισμένη σε πρότυπα πρόγραμμα σπουδών που συνδυάζει καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας με ένα εύκολο στη χρήση συλλογή σχεδίων μαθήματος που εξυπηρετούν ένα ευρύ φάσμα αναγκών των φοιτητών και τις ρυθμίσεις τάξη. Οι δραστηριότητες που παρουσιάζονται στο οδηγός άλλαξε τη στάση των μαθητών μου προς την εκμάθηση και βελτίωση ακαδημαϊκές επιτυχίες τους. Απαθής φοιτητές εξελιχθεί σε κριτικά σκεπτόμενοι και κοινωνικά ευαισθητοποιημένους πολίτες. Άλλα οφέλη συμπεριλαμβάνονται σημαντικά μειωμένους συντελεστές σκασιαρχείο, λιγότερα προβλήματα συμπεριφοράς, βελτιωμένη συγκράτηση ανάγνωση, και υψηλότερες βαθμολογίες του τεστ. Πιστεύω ότι τα αποτελέσματα αυτά είναι δυνατόν σε κάθε τάξη.

Η Ελευθερία Συγγραφείς Ινστιτούτο και το υλικό των πόρων μας, όπως ο οδηγός του καθηγητή γράφτηκε ειδικά για δασκάλους σαν εσάς που θέλετε να αναζωογονήσει τάξεις σας χρησιμοποιώντας χρήσιμα διδάγματα εμποτισμένη με ένα πραγματικό παγκόσμιο πλαίσιο. Διδασκαλία της Ελευθερίας Μέθοδος Συγγραφέων θα σας βοηθήσει να εμπνεύσει τους μαθητές σας να γράψουν το δικό τους ταξίδι, να τους δώσει την εμπιστοσύνη για να επιτύχει την πλήρη ακαδημαϊκό δυναμικό τους και να τους ενθαρρύνουν να βελτιώσουν την κοινότητά τους μέσα από το μήνυμα της ανοχής. Η ελπίδα μου είναι ότι όλοι οι μαθητές μπορούν να μάθουν από τη μοναδική ιστορία μας και να πάρει ένα στυλό και να γράψετε ό, τι χρειάζεται για να γραφτεί.

Μπορεί να σας διδάξει ένα άλλο για να διδάξει ...
 


"Οι συγγραφείς της Ελευθερίας"  είναι ένα βιβλίο που εντάσσεται στο πεδίο των φυλετικών διακρίσεων. Προς αναζήτηση παρόμοιων άρθρων, παραθέτουμε τo παρακάτω link:

by 6027@sch.gr

Τα παραπάνω κείμενα έχουν παραχθεί από την αυτόματη μετάφραση του Google