Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012

Απασχόληση Performance Monitor 2012 - Ευρώπη 2020

Η έκθεση της Επιτροπής Απασχόλησης, όπως ζητήθηκε από το Συμβούλιο προσδιορίζει με μια ματιά τις κύριες προκλήσεις για την απασχόληση για την Ευρωπαϊκή Ένωση και για κάθε κράτος μέλος.

.....
 Table 8: Emplyment rates in the EU27 for the working age population

Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

Πείτε μας τη γνώμη σας για την ελκυστικότητα της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης στη χώρα σας

Μια σύντομη έρευνα για τους εκπαιδευτικούς και τους εκπαιδευτές, τους εργοδότες και τους συμβούλους επαγγελματικού προσανατολισμού για την ελκυστικότητα της αρχικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης στην Ευρώπη.
Μαζί με το Cedefop RAND Europe και το Κέντρο για το ΕΣΣΚ δεξιότητες, τη γνώση και την οργανωτική απόδοση (skope) διεξάγει έρευνα σχετικά με την ελκυστικότητα της αρχικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης (ΑΕΕΚ) ως μέρος ενός ευρύτερου σχεδίου για το θέμα αυτό.
Ο στόχος του έργου είναι η βελτίωση της βάσης αποδεικτικών στοιχείων για τη λήψη πολιτικών αποφάσεων και δράσεων σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο.
Για να αυξηθεί η κατανόηση των αντιλήψεων της ελκυστικότητας της Αρχικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και είμαστε συγκεντρώνει τις απόψεις της τρεις κύριες ομάδες ενδιαφερομένων: τους εργοδότες, σύμβουλοι επαγγελματικού προσανατολισμού, εκπαιδευτικών και των εκπαιδευτών.
Αν ανήκετε σε μία από τις τρεις αυτές ομάδες, η συμβολή σας θα είναι πολύ χρήσιμη. Παρακαλώ κάντε κλικ στον κατάλληλο σύνδεσμο παρακάτω αν επιθυμείτε να απαντήσει. Η έρευνα δεν θα πρέπει να λάβει περισσότερο από 20 λεπτά για να ολοκληρωθεί.
Σας ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σύνδεσμοι

 by nikos 6027@sch.gr

Ενδυνάμωση των ευάλωτων ενηλίκων για την αντιμετώπιση της αγοράς εργασίας


Ένα διεθνές σεμινάριο που διοργάνωσε η μελέτη του Cedefop Επισκέψεις ομάδα εξέτασε το πώς οι μετανάστες, τις μειονότητες, τους εργαζομένους μεγαλύτερης ηλικίας και άτομα με λιγότερα προσόντα μπορεί να πλοηγηθεί με επιτυχία τις προκλήσεις της αγοράς εργασίας. Η πλήρης έκθεση είναι να δημοσιευθεί αργότερα εντός του τρέχοντος έτους. Οι συμμετέχοντες στο σεμινάριο εργάστηκαν μαζί για να αναπτύξουν λύσεις για τις προκλήσεις που ευάλωτων ενηλίκων μαθητών αντιμετωπίζουν στην εξεύρεση εργασίας. Συζήτησαν είκοσι εννέα παραδείγματα καλής πρακτικής που επιλέχθηκαν από τα κράτη μέλη.
Αυτά είναι μερικά από τα συμπεράσματά τους σχετικά με τον τρόπο χάραξης πολιτικής σε ολόκληρη την Ευρώπη μπορεί να βοηθήσει αυτές τις ομάδες:
  • Υπάρχει ανάγκη να παρέχουν εξατομικευμένες υπηρεσίες - ενημέρωση, καθοδήγηση και συμβουλές. Οι επαγγελματίες που εργάζονται άμεσα με ευάλωτων ενηλίκων πρέπει να λαμβάνουν την κατάλληλη κατάρτιση.
  • Αυτές οι ομάδες θα πρέπει να συμμετέχουν στο σχεδιασμό, ανάπτυξη, διανομή, διαχείριση και αξιολόγηση των υπηρεσιών σήμαινε γι 'αυτούς.
  • Η ομαλότερη αναγνώριση των δεξιοτήτων που αποκτήθηκαν στο εξωτερικό θα προχωρήσει αρκετά προς την ενσωμάτωση των μεταναστών σε επαγγέλματα υψηλής ειδίκευσης, και γενικά κάνει καλύτερη χρήση των δεξιοτήτων τους στη χώρα όπου ζουν.
  • Πρέπει να ληφθούν μέτρα για να βελτιώσει τα ποσοστά συμμετοχής στη συνεχιζόμενη επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση των ατόμων που αντιμετωπίζουν μεταβάσεις στην αγορά εργασίας. Ομάδες που έχουν παραδοσιακά χαμηλή συμμετοχή στην κατάρτιση, όπως τα άτομα με χαμηλή ειδίκευση και των μεγαλύτερης ηλικίας εργαζομένων, θα πρέπει να στοχεύουν ειδικά με αυτά τα μέτρα.
  • Οι εργαζόμενοι μεγαλύτερης ηλικίας (55 +) θα πρέπει να ενθαρρύνονται να παραμείνουν στην απασχόληση, παρά να αφήσουν την αγορά εργασίας πρόωρα. Αλλά για να το πετύχουν αυτό, θα πρέπει να έχουν πρόσβαση σε ευκαιρίες για να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους σε οποιοδήποτε στάδιο του επαγγελματικού τους βίου.
  • Όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη - τους κοινωνικούς εταίρους, τις κυβερνήσεις, φορείς εκπαίδευσης και κατάρτισης, φορείς της αγοράς εργασίας, τις οργανώσεις της κοινωνίας των πολιτών - πρέπει να γνωρίζουν το δικό τους ρόλο στη βοήθεια των ευάλωτων ενηλίκων να συμμετέχουν στη μάθηση και την είσοδο στην αγορά εργασίας.
Παρουσιάσεις του έργου και οι συζητήσεις επικεντρώθηκαν σε τρόπους για τη στήριξη των ευάλωτων ενηλίκων να ξεπεράσουν τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν, να κάνουν πλήρη χρήση των γνώσεων, των δεξιοτήτων και των ικανοτήτων τους, να λάβουν μέρος στη δια βίου μάθηση, να επιτύχει αναγνώριση των δεξιοτήτων, και, τέλος, να έχουν πρόσβαση σε ουσιαστική και ικανοποιητική εργασία.

Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στις 6 και 7 Ιουνίου 2012 στην Θεσσαλονίκη. Το Cedefop θα δημοσιεύσει τα αποτελέσματα τον Δεκέμβριο του 2012. 


Σύνδεσμοι


by nikos 6027@sch.gr