Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2012

Το Mythbusters είναι ένα Project


Το Mythbusters είναι η καταπληκτική δημοφιλής πολιτιστική σειρά που ξεσήκωσε τον κόσμο ! Αυτή η εκκεντρική σειρά διερευνά τις παράξενες δοξασίες των λαϊκών μύθων και των σύγχρονων παρερμηνειών τους και όχι μόνο επαναλαμβάνει τις ιστορίες τους, αλλά τις θέτει υπό δοκιμή! Ξεπερνώντας την προηγούμενη σειρά, όπου η ομάδα εξετάζει 532 μύθους, καταστρέφει 60 αυτοκίνητα και πυροδοτεί περισσότερους από 6 τόνους εκρηκτικών υλών, αυτή η νέα σειρά θα εξετάσει την απατηλή θεωρία της προσεδάφισης στο φεγγάρι, το κατά πόσον μπορεί κάποιος τυφλός να οδηγήσει και εάν μπορεί να μαλακώσει η μπριζόλα με εκρηκτικές ύλες.
Παραγωγή: BEYOND 



np 6027@sch.gr

Πρόωρη εγκατάλειψη του σχολείου

Στοιχεία του 2009 επιβεβαιώνουν την πτωτική τάση πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου, αλλά η επίτευξη του στόχου της ΕΕ εξακολουθεί να αποτελεί πρόκληση.


Σημείωση: Ο δείκτης που χρησιμοποιείται για την πρόωρη εγκατάλειψη του σχολείου είναι το ποσοστό από 18 έως 24 ετών με το πολύ την κατώτερη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και δεν παρακολουθούν περαιτέρω εκπαίδευση ή κατάρτιση.

Πηγή: Cedefop

Στην ΕΕ, περίπου το 50% της ανώτερης δευτεροβάθμιας σπουδαστών που φοιτούν στην επαγγελματική κατεύθυνση της εκπαίδευσης.



Το 2009, στην ΕΕ, περίπου το 50% της ανώτερης δευτεροβάθμιας φοιτητές ήταν εγγεγραμμένοι στην επαγγελματική κατεύθυνση της εκπαίδευσης. Η αναλογία μεταξύ ανδρών φοιτητών (55%) ήταν σημαντικά υψηλότερο από ό, τι ήταν μεταξύ φοιτητριών (44%).
Πηγή: Cedefop

Η εκπαίδευση είναι το προτιμώμενο μέσο για τη βελτίωση της απασχολησιμότητας των ομάδων υψηλού κινδύνου

Στην ΕΕ το 2009, ύψους 27,6 δισ. ευρώ επενδύθηκαν στην εκπαίδευση ως το σημαντικότερο και πιο ενισχυμένα δημόσια μέτρο για να βοηθήσει τα άτομα με δυσκολίες στην αγορά εργασίας.
...
...
Σε σύγκριση με το 2007, οι δημόσιες δαπάνες για την εκπαίδευση ως τμήμα του ενεργού πολιτικής αγοράς εργασίας αυξήθηκε σε 14 χώρες. Σε 10 χώρες, αυξήσεις παρατηρήθηκαν τόσο σε απόλυτες τιμές (σε εκατ. ευρώ) και σε σχετικούς όρους (το μερίδιο των συνολικών δαπανών για ενεργητικά μέτρα). Σε τρεις ακόμη χώρες (Εσθονία, Βέλγιο και Σλοβενία) οι δαπάνες για την εκπαίδευση αυξήθηκε μόνο σε απόλυτους όρους (αλλά αντιπροσωπεύουν ένα μικρότερο ποσοστό του συνόλου). Στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι δαπάνες για την εκπαίδευση μειώθηκαν σε απόλυτες τιμές, αλλά αυξήθηκαν σε σχετικούς όρους. Στις υπόλοιπες χώρες, οι δημόσιες δαπάνες για την εκπαίδευση μειώθηκαν τόσο σε σχετικούς όσο και σε απόλυτους όρους.


Πηγή: Cedefop

Μελέτη Κ.Ε.ΜΕ.ΤΕ. για Ωράριο και Μισθούς Εκπαιδευτικών 2011

Παρουσίαση της ΟΛΜΕ για τη Μελέτη του Κ.Ε.ΜΕ.ΤΕ. για Ωράριο και Μισθούς Εκπαιδευτικών

ΑΝΤΙ ΠΡΟΛΟΓΟΥ
Η παρούσα έκδοση για τους όρους και τις συνθήκες άσκησης του εκπαιδευτικού έργου στη
δημόσια πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση σηματοδοτεί την ολοκλήρωση της
ομότιτλης έρευνας, που μετά από δύο έτη κοινής προσπάθειας, έφεραν εις πέρας, τρία ερευνητικά
ινστιτούτα, το Κοινωνικό Πολύκεντρο της ΑΔΕΔΥ, το Κέντρο Μελετών & Τεκμηρίωσης (ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ.)
της ΟΛΜΕ και το Ινστιτούτο Παιδαγωγικών Ερευνών – Μελετών (ΙΠΕΜ) της Διδασκαλικής
Ομοσπονδίας Ελλάδας. Η χρονική συγκυρία κατά την οποία έγιναν η αποτύπωση και η ανάλυση
των δεδομένων της έρευνας, συμπίπτει χρονικά με την είσοδο της χώρας σε μια δύσκολη
οικονομική και πολιτική περίοδο, με σοβαρές εργασιακές και κοινωνικές επιπτώσεις, οι οποίες
έχουν (αυτονόητα) άμεσο αντίκτυπο στο χώρο της εκπαίδευσης αλλά και ευρύτερα στο κοινωνικό
σύνολο.
Τα αριθμητικά στοιχεία εκφράζουν εύγλωττα το εύρος και τη σημασία του ερευνώμενου θέματος.
Στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση φοιτούν 1,5 εκατομμύριο μαθητές και
εργάζονται 180.000 περίπου εκπαιδευτικοί, αριθμός που αντιστοιχεί στο 3% του συνολικού
ενεργού πληθυσμού και στο 30% των εν ενεργεία δημόσιων υπαλλήλων.
Η ποικιλία και η πολυπλοκότητα των εκπαιδευτικών διαδικασιών καθιστούν τη μελέτη των
συνθηκών άσκησης του εκπαιδευτικού έργου ένα δυσχερές ερευνητικό εγχείρημα. Είναι όμως και
ιδιαίτερα σημαντικό, δεδομένου ότι οι συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών είναι ταυτόχρονα
και συνθήκες μάθησης των μαθητών. Εκτός αυτών, θα πρέπει να επισημάνει κανείς και το
γεγονός ότι ο χώρος της εκπαίδευσης αποτελεί προνομιακό πεδίο έκφρασης των κοινωνικών,
οικονομικών και πολιτικών αντιπαραθέσεων. Και αυτό είναι αναμενόμενο, καθώς οι μηχανισμοί
της εκπαίδευσης δεν είναι ουδέτεροι. Εντός του εκπαιδευτικού πεδίου (αντ)ανακλώνται και
(ανα)παράγονται τα κυρίαρχα ιδεολογικά και πολιτικά προτάγματα των καιρών μας.
Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, στοχεύουμε με τη συγκεκριμένη έκδοση να συμβάλουμε στην
πληρέστερη γνώση και κατανόηση των όρων και συνθηκών άσκησης του εκπαιδευτικού έργου στη
δημόσια πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, καθώς και να ενημερώσουμε και να
ευαισθητοποιήσουμε τους αναγνώστες σχετικά με τις ποικίλες επιμέρους διαστάσεις αυτού του
ζητήματος.
Οι πρόεδροι των Ινστιτούτων,
Κοινωνικό Πολύκεντρο, Θεόδωρος Χρονόπουλος
ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ., Παύλος Χαραμής
ΙΠΕΜ, Αναστάσιος Εμβαλωτής

Βίντεο και καμπάνιες κατά της βίας στα γήπεδα


Αν θέλετε να υποβάλετε ένα αρχείο π.χ. αφίσα, podcast, animation π.χ. swf κ.α. όχι πάντως βίντεο τότε συμπληρώνετε κατευθείαν την παρακάτω φόρμα υποβολής επισυνάπτοντας το αρχείο.



Ένα παιχνίδι είναι ΟΧΙ πόλεμος.

Η Διεύθυνση Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης, το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, η Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση, το Εθνικό Δίκτυο Αγωγής Τηλεόρασης και το European School Radio συνδιοργανώνουν την καμπάνια κοινωνικής ευθύνης «Βάλε το δικό σου ΓΚΟΛ ΣΤΗ ΒΙΑ» ενάντια στη βία στα γήπεδα.



Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές δημοτικών σχολείων ( Δ΄- Ε΄- Στ΄ δημοτικού), Γυμνασίων και Λυκείων της χώρας, δημόσιων και ιδιωτικών, αλλά και ελληνόφωνων σχολικών μονάδων της Ομογένειας που λειτουργούν στο εξωτερικό.

Το φαινόμενο της βίας στα γήπεδα έχει δυστυχώς συνδεθεί με το ποδόσφαιρο σε όλο τον κόσμο, ενώ στην Ελλάδα λαμβάνει ολοένα μεγαλύτερες διαστάσεις, καταστρέφοντας τόσο τη χαρά του παιχνιδιού, όσο και το πνεύμα του αθλητισμού.

new_diagon


Τι μπορείς να κάνεις εσύ, ατομικά ή με την παρέα σου στο σχολείο;

Αγαπάς το ποδόσφαιρο, έχεις προτάσεις και ιδέες αλλά δεν ξέρεις που να τις παρουσιάσεις; Μπορείς να γίνεις μέρος της λύσης και όχι του προβλήματος.

Η i-create σου δίνει το χώρο, τον τρόπο και τα εργαλεία.

Διάλεξε όποια φιγο ύραvia_heroes_8thumb σ ου αρέσ ε ι και δημιούργησε την δική σου καμπάνια σε μορφή:

sart_pr video-animation

sart_pr ραδιοφωνικό μήνυμα ή ραδιοφωνική εκπομπή

sart_pr αφίσα
Υποβολή συμμετοχής έως 31 Μαρτίου 2012
Η διαδκασία υποβολής των έργων είναι η εξής:


bulletred
Αν θέλετε να υποβάλλετε βίντεο τότε το ανεβάζετε στις Υπηρεσίες Βίντεο του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου, όπως περιγράφουμε παρακάτω, σημειώνετε τη διεύθυνση url του βίντεο που μόλις αναρτήσατε και τη συμπληρώνετε μαζί με τα υπόλοιπα στοιχεία στη φόρμα υποβολής που βλέπετε παρακάτω.


bulletred Αν θέλετε να υποβάλετε ένα αρχείο π.χ. αφίσα, podcast, animation π.χ. swf κ.α. όχι πάντως βίντεο τότε συμπληρώνετε κατευθείαν την παρακάτω φόρμα υποβολής επισυνάπτοντας το αρχείο.
arrow-purple  Φόρμα Υποβολής Συμμετοχής